percek hátra

 2009.07.24. 21:28

Olyan lassan telnek már a napok itt a végefelé. Mindjárt lépünk hatalmasat újra!

Boldog vagyok, hogy amíg mások csak egyhelyben fetrengtek a saját nyomorukban - mert az tetszett nekik - én továbbléptem. Mit léptem.... ugrottam, repültem, szárnyaltam, suhantam - fokoznám még, de így is sok -  szóval az a lényeg, hogy elértük közösen amire vágytunk: egymásra. Sok idő és erő árán, de mindez csak szebbé teszi az egészet. Hosszú hónapok teltek el, közben napok röppentek amiken tényleg nem csak lélekben ölelkezhettünk. Immáron ennek most vége.

Minden reggel veled ébredek, és fekszek ezután! Nem csak a gondolatodba kapaszkodhatok, hanem a kezedbe is, ahogy te is az enyémbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilska.blog.hu/api/trackback/id/tr851266681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása