elmúlt 9 nap.

 2009.03.29. 23:06

Nagyon elégedetlen vagyok a koncerttel kapcoslatban. Késés, utólagos jegyszedés, áramszünet, így nem lehet normális "szórakoztatást" véghez vinni. Biztos vagyok benne, hogy itt nem fogok többet koncertezni. Mert a szar hangosítás, a szétszórt szervezés, az időpontok módosítása mind - mind a mi ázsiónkat teszi tönkre. Megbízhatatlannak tűnünk tőle, ami eleve betsez az alaphangulatnak és erre csak rájön az amit konkrétan mi hibázunk. Nem szeretem az ilyesmit. Elegem van belőle, hoyg nem tudok bizonyítani. Tökéletesnek kellett volna lennie.

Április 18. rómer: a következő állomás ez. Itt voltam már 1-2 jó koncerten, minimál cuccal játszó zenekarok voltak. Ha ezt nem tudjuk megcsinálni rendesen akkor egy utolsó esélyt adok a dolognak. Itt már nem lesz mire fogni a dolgot. 

A B-liga olyan volt mint szokott lenni. 2. helyet megszereztük, bár lett volna esélyünk az elsőre is, de nem volt elég lélekjelenlétem.

 

A mai nap viszont nagyon jó volt! Reggel az óraátállítás miatt totál elkéstük a vonatot Diámmal:) aztán próbált vígasztalni a vonaton, mert síkideg voltam. Utálok késni. Végülis megoldódott a probléma, elzötykölődtünk pestre, üzlet lezajlott. Aztán letettük baba cuccát, ettünk és kigyalogoltunk a margitszigetre sétálni az esőben:)
Nagyon boldog vagyok, nagyon jól éreztem magam. Csak máris hiányzik :(

A bejegyzés trackback címe:

https://vilska.blog.hu/api/trackback/id/tr701034229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása